Η Aegean όπως ανακοίνωσε η εταιρία θα συνεχίσει να εκτελεί πτήσεις εν μέσω της πανδημίας. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες που έκαναν κράτηση εισιτηρίου για τον Νοέμβριο και δεν έχουν δικαίωμα να ταξιδέψουν δεν θα λάβουν credit voucher.

Η εταιρία λοιπόν αφήνει τους πελάτες της μόνο με την δυνατότητα αλλαγής της ημερομηνίας του εισιτηρίου με χρέωση μάλιστα του πελάτη (τη διαφορά του ναύλου χωρίς rebooking fee).

Οι πτήσεις που θα γίνουν προφανώς θα έχουν ελάχιστα άτομα, αλλά η ακύρωση τους σημαίνει αποζημίωση για τους πελάτες.

Δεν γνωρίζουμε εάν οι πολιτικές αυτές της εταιρείας είναι νομικά επιτρεπτές, σίγουρα πάντως είναι ηθικά απαράδεκτες.

Όλα αυτά με την ανοχή της κυβέρνησης που θα έπρεπε να είχε εκδώσει απαγόρευση(όπως έγινε στο πρώτο lockdown και στο lockdown της Θεσσαλονίκης) έτσι ώστε να αναγκαστεί η εταιρεία να αποζημιώσει τους πολίτες.

Μετά από αυτές τις αποφάσεις, κανένας δεν πρόκειται να αγοράσει εισιτήριο ακόμα και μετά τις 30/11, φοβούμενος ότι σε περίπτωση ενός νέου lockdown (ακόμα και τοπικού), θα χάσει τα χρήματα του ή θα αναγκαστεί να πληρώσει πολύ περισσότερα.
Με αυτές σας τις πολιτικές η χρεοκοπία της εταιρείας γίνεται ακόμα πιο πιθανή, ή μάλλον καλύτερα η διάσωση της από την ελληνική κυβέρνηση.

 

Η πολιτική της Sky Express 

Εντελώς διαφορετική είναι η πολιτική της Sky Express. Σε αντίθεση με την aegean, οι καταναλωτές μπορούν να αλλάξουν το εισιτήριο τους χωρίς καμία χρέωση, δίνοντας μάλιστα ένα δωρεάν εισιτήριο.

 

 

Απόφοιτος Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Μεταπτυχιακός Φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφοριακών Συστημάτων. Ιδρυτής του Pressnea.gr